25 gru 2014

Merry Christmas

Cześć kochani!
Może zanim przejdę do tematu posta, powiem Wam, co się u mnie działo przez ten czas, gdy nie było mnie na blogu, czyli baaaardzo długo. Straciłam wenę do pisania, zdjęcia nie wychodziły, a pisanie postów na siłę to ostatnia rzecz, jaką chciałabym robić. Sporo się u mnie pozmieniało. Pierwsza - i chyba najważniejsza - informacja, to to, że mój tata wyjechał do pracy za granicę, a przez to naprawdę wiele się zmieniło. Musimy sobie same dawać radę z mamą, co wcale nie jest takie łatwe, bo mam czteroletniego brata, ktory jest kochanym urwisem.
Od września poszłam do gimnazjum. Powiem szczerze, łatwo nie jest, ale trzeba iść do przodu. Poznałam tam wspaniałe osoby, mam nadzieję, że będę miała z nimi kontakt jeszcze długo, długo. Dodatkowo zdecydowałam się na kontynuowanie szkoły muzycznej przez kolejne sześć lat, co wiąże się z dodatkowym natłokiem obowiązków. Nie żałuję, to nawet lepiej, nie będę miała tyle czasu na zbędne rzeczy.
To chyba wszystko. Właśnie przez to nie pisałam tyle na blogu... Ale dzisiaj postanowiłam, że chcę to zmienić.



Wracając do tematu wigilię spędziłam w miłym gronie z mamą, bratem i dziadkiem, bo tata niestety musiał zostać w Niemczech, taka praca. Nie dostałam jakiś super prezentów, ale to się nie liczy. Poza tym najprawdopodobniej dostanę nowy telefon na urodziny (iPhona, blagam), które mam 19 lutego. Nie opłacało się więc kupować teraz drogiego prezentu.
Powiem Wam, że bardzo się cieszę z tej przerwy, bo wreszcie mogę odpocząć, co da mi dużo sił na nowy rok, a te na pewno się przydadzą. Sylwestra spędzę z przyjaciółmi, ale post o tym pojawi się niebawem.

Życzę wam wesołych, zdrowych, a przede wszystkim spędzonych w ciepłym rodzinnym gronie świąt, bogatego Mikołaja i wszystkiego czego sobie zapragniecie.

Buziaki, Weronika

PS Usunęłam wcześniejsze posty, zaczynam od początku.

18 komentarzy:

  1. Na pewno rozłąka z kimś bliskim jest bolesna , ale myśl pozytywnie : ) . Wesołych Świąt ! Śliczne zdjęcia .
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jestes!
    Wesolych Swiat i wszystkiego, co jest najlepsze!<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy Rok to bardzo dobry czas żeby zacząć od nowa :) Powodzenia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt i powodzenia w pisaniu bloga! Też zaczęłam na nowo i uważam, że była to dobra decyzja :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3

    Zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest bardzo prawdziwy, zauważyłam to po przeczytaniu już pary pierwszych zdań :) Oby tak dalej i trzymam kciuki, byś dostała iPhone hah ;) Trzymaj się!

    http://kawalec-kam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No taka praca za granicą, sama to mam bo tata też za granicą i z mamą dajemy sobie świetnie radę ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego :D
    Powodzenia w pisaniu od początku ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w ogarnięciu tych obowiązków! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że rok 2015 przyniesie Ci dużo motywacji do pisania bloga :).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy ;)3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wróciłaś :)
    obserwuję i zapraszam do mnie roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny blog
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku współczuje Ci że nie miałaś w Święta przy sobie taty ;/ Życzę Ci aby przyszedł do Ciebie najwspanialszy prezent urodzinowy. Naprawdę ta przerwa Świąteczna nam dużo dała ponieważ jest trochę dłuższa niż zwykle :) Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra ♥

    http://nusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi z powodu wyjazdu taty, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia. A czas spędzony z Nim po powrocie będzie jeszcze cenniejszy niż dotychczas. Ważne, że wspieracie się wspólnie z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wierzę w Ciebie że dasz rade z wyjazdem taty, jesteś silna, pamiętaj! :*
    swoją drogą zapraszam do siebie, też zaczynam od nowa, może Ci się spodoba ;) -> http://icananything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziekuje ♥